Een geslaagde week

25 juli 2014 - Kathmandu, Nepal

Deze week zijn we beiden in hetzelfde weeshuis beland. Er verblijven heel wat kinderen met een handicap. We schrokken in het begin wel wat van hoe het er aan toeging, maar ondertussen voelen we ons er op ons gemak. Volgens ons genieten wij niet enkel van hun, maar genieten ook zij van onze aanwezigheid.

Ook op school ging alles deze week zeer vlot! Zondag starten onze studentjes met de examens. Zodus maakten we herhalingsbundels om ze hier wat op voor te bereiden. Er kroop veel tijd in voorbereiding en verbetering, maar het loonde. Donderdag was dus onze laatste dag in de school. We maakten maskers met hun en als afscheidsgeschenkje kregen we bloemen waar we heel blij met waren! Ondanks al hun rumoer zullen we ze toch missen.

Gisterenavond gingen we voor het eerst uit in Thamel. We amuseerden ons te pletter en genoten ervan. Gelukkig is vandaag een weekenddag, dus we konden een beetje uitslapen. Tegen de middag hadden we afgesproken met een Belgische jongen die hier voor een jaar blijft. We bezochten het weeshuis waar hij helpt, echt een ongelooflijk knap project! Daarna toonden hij ons de beste restaurantjes en hadden we een gezellige namiddag. Vanavond kruipen we weer vroeg in ons bedje, want morgen is vroeg dag.

Groetjes Nele en Sietse

1. Tante Nancy:
    26 juli 2014
    Voor Nele een heel gelukkige verjaardag vandaag van Bomma! :-)
  2. Lieve lodts:
    26 juli 2014
    Wens nele een gelukkige verjaardag .bent en niels hebben het ook goed in frankrijk.je ziet er goed uit en weer een ervaring erbij met deze kinderen oop naar het volgende avontuur