Raften

27 juli 2014 - Kathmandu, Nepal

Al heel vroeg in de ochtend vertrokken we om onze grenzen te verleggen. Na een busrit van 4 uur kwamen we aan op een wonderlijk mooie plaats met belachelijk veel Chinezen (domme Chinezen). UIteindelijk konden we plaatsnemen in onze blauwe opblaasboot en startten we onze spannende tocht. Het duurde een half uur voor we onze Chinese bootgenoten konden bijbrengen wat peddelen betekende en nog een extra half uur om hun duidelijk te maken dat we het tegelijkertijd moesten doen ;-) We hadden schitterend weer, onze verbrande billen zijn er getuigen van! Het uitzicht was fenominaal, we genoten er enorm van!

De busrit terug, was net iets anders dan we hadden verwacht. In plaats van terug te keren met een touristbus mochten we terugkeren met een localbus... Weer een ervaring en wat blauwe plekken rijker!

s'Avonds gingen we eten voor Nele haar verjaardag. Nog een verjaardagscakeje voor Nele om de dag af te sluiten. Moe maar voldaan doken we ons bedje in!

Groetjes uit Nepal

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nina:
    27 juli 2014
    Verbrande billen...hoe kom je daaraan? Met je blote billen in de zon gelegen? Nou Nou.... Die Chinezen zullen ogen getrokken hebben :-)
  2. Laura Bertels:
    29 juli 2014
    HoiHoi!

Ik zie dat jullie het daar zeer goed hebben. Ben stiekem wat jaloers! Amuseer jullie nog én tot heel snel. We missen jullie hoor :-)

xx
  3. Lieve lodts:
    30 juli 2014
    Dan hebben jullie regenboog billen .