Ons klasje dat we toch gaan missen!

24 juli 2014

Ons klasje dat we toch gaan missen!

Deze foto werd gemaakt op 24 juli 2014 met een Canon Ixus 150.

1. Bart Lemmens:
    25 juli 2014
    Wij wensen je een heel fijne speciale verjaardag toe Nele !! Unieke leeftijd , unieke plaats !! Geniet ervan !! De kussen geven we wel binnen 1,5 maand :) Bart , Sandra en Jarne vanuit Oostenrijk xxxxxxxxx
  2. Nina:
    25 juli 2014
    Zeg Bart, Ik wilde wel de eerste zijn met verjaardagswensen he :-) ........In ieder geval Nele: Happy 18! Maak er een onvergetelijke dag van! Wij houden van je! Vele kusjes!
  3. Tante Nancy:
    26 juli 2014
    Damn... er kan er maar een de eerste zijn... Computer wou niet opstarten vandaag, maar heb 'm toch nog aan de praat gekregen... Happy B-day meisje! We doen het feestje nog 'ns over als je terug bent. De postduif is een week geleden al vertrokken, over een 14-tal dagen zie je die wellicht verschijnen?! :-) xxx
  4. Pascale en Luc:
    26 juli 2014
    Nele, wij wensen je een heel fijne verjaardag toe! Geniet ervan, deze verjaardag zal je nooit vergeten! Veel plezier nog tijdens je grote avontuur. Dikke knuffel van je buurtjes.
  5. Tante Katrien:
    26 juli 2014
    Jippiejajééééééééééé !!! EEN SUPERTASTISCHE VERJAARDAG VAN UW FIERE METER!!! Dikke kussen van ons allemaal!!! Tante Katrien en co
  6. Tante jenny:
    27 juli 2014
    Hoikes eerst en vooral een gelukkige verjaardag aan Nele x x x

Haha domme Chinezen, aja zij trekken alleen maar foto's van alles en nog wa ;)
    Fijn te lezen dat het leuker wordt naargelang de dagen vorderen.
    Dikke kussen Sietse en geniet ervan xxx