Een kleine verandering

18 juli 2014 - Kathmandu, Nepal

Woensdag hebben we onze eerste echte les gegeven. Amai, wat een uitdaging! Lesgeven in Nepal is toch net iets chaotischer als in Belgie hebben we ondervonden. Het is niet gemakkelijk, maar na een paar lessen zal het het (hopelijk) allemaal wat soepeler verlopen :-)

In de namiddag stonden we normaal gezien samen met Kathleen en Sanne (onze kamergenoten) in het 'New Orphanage'. We voelden ons daar echter niet zo nuttig aangezien de kinderen pas aankwamen van hun schooltje een half uur voor wij moesten vertrekken.. We zaten dus met andere woorden lang niks te doen. We zijn dan met Raj (de hoofdcoordinator) gaan praten of we niets anders konden doen. Vanaf die woensdag mocht Nele in een ander weeshuis aan 'beautification' doen. Wat houdt dat in? Wel, een lokaaltje verven, mooie tekeningen op de muren maken,... Het is echt leuk omdat je elke dag de vooruitgang kan zien!

Sietse gaat helpen in een ander weeshuis, een groter weeshuis. We werken dus in de namiddag aan andere projecten, maar dat vinden we niet erg aangezien de andere vrijwilligers ook toppers zijn!

De Nepalese kindjes vragen wel enorm veel energie, dus 's avonds zijn we alle twee meestal super moe. Maar we genieten ervan!

Groetjes Sietse en Nele

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lieve lodts:
    18 juli 2014
    Ik moesr u de groeten van ben t want die vertrekt morgen naar frankrijk veel pret met u kindjes en tot gauw
  2. Vital:
    Super mooie foto's
    Geniet ervan !
  3. Tante jenny:
    18 juli 2014
    goe bezig meisjes en blijkbaar heeft elke dag wel een verrassing in petto voor jullie ;)
  4. Mémé en Patrick:
    18 juli 2014
    Amai dat ziet er allemaal zo avontuurlijk uit. Ik wou dat ik er bij kon zijn.... Geniet er van:)
  5. Nina:
    18 juli 2014
    Hoi Meiskes, Maak die mensen daar niet te zot :-). Blijkbaar hebben jullie toch al veel beleefd en ook lol gemaakt..Geniet ervan met volle teugen! Kusjes!
  6. Lotte mertens:
    19 juli 2014
    Hey ladies ! klinkt echt al super cool , amuseer jullie nog!
    p.s. Sietse we zijn net terug van BK en het was echt zalig hebben je wel gemist

Kusjes :)
  7. Hannelore:
    19 juli 2014
    Heey vriendjes!
    Klinkt tof en super leuke foto's!!
    We missen jullie!! Net trg van BK en twas super!!
    Geniet er nog van!!
    xx