Dag 4

10 juli 2014

Na het ontbijt vertrokken we met een groepje vrijwilligers naar de Monkeytempel. De taxirit om daar te geraken was al een heel avontuur op zich. Ondanks het 'crazy traffic' voelden we ons toch veilig. Eens aangekomen bij de tempel, viel het echt reuze mee. Plots wisten we weer waarom we hier zo graag naartoe wilden komen. We hadden een uitzicht over heel Kathmandu, het was adembenemend.

Op de terugweg stopten we in Thamel om iets te eten. Het is echt een gezellige wijk waar we zeker nog eens naartoe willen om er wat lager te vertoeven.

's Avonds gingen we eten bij een host family. In het begin was het wat ongemakkelijk omdat enkel de dochter Engels sprak, maar al snel waren we in conversatie met haar beland. Op deze manier leerden we heel wat dingen over de cultuur bij. Het eten was zeer lekker, maar enorm veel ;-). Toch voelde we ons verplicht om alles op te eten wat resulteerde in een volle buik...

Morgenvroeg veterekken we naar Chitwan, waar we 2 dagen zullen blijven, dus jullie gaan even niets meer van ons horen.

Groetjes Nele en Sietse

1. Tante jenny:
    Sietse en Nele,
    amaikes, druk schema blijkbaar
    tot over 2 dagen
    xxx
  2. Jan:
    10 juli 2014
    suppppeeer veel plezier! ;)
  3. Lieve lodts:
    10 juli 2014
    Een drukke dag vervelen zullen jullie je zeker niet , tot dan grt
  4. Laura Bertels:
    12 juli 2014
    Haal jullie beste engels maar boven dan :-) geniet ervan! Wij feesten hier dubbel bij voor jullie op zomercafé :p
  5. Jan Parys:
    13 juli 2014
    Prachtig! Tempel van Swayambudnath (of zoiets) zeker? Dat brengt heel mooie herinneringen bij mij naar boven. Nepal was toen, en blijkbaar nu nog, een zeer mooi land. Ook de tempels en koninklijk paleis van Patan zijn zeer zeker de moeite waard! Veel plezier daar!
  6. Tante jenny:
    13 juli 2014
    Hoi Sietse,
    ik ben volop bezig met je dagboek af te printen voor ons moeke en je foto's ook natuurlijk, zo kan ook zij je avontuur wat mee volgen he ;)
    dikke kussen van moeke en snuf xxx
    ook vele groetjes aan Nele
  7. Tante Nancy:
    14 juli 2014
    Ik heb met Pieter jullie blog gelezen en vind het een heel mooie sari :-). Tot binnenkort - Bomma xxx