Dag 2 en ochtend dag 3

9 juli 2014

Gisteren hebben we in de voormiddag enkele van de projecten bezocht waar onze organisatie actief bij is. Ook de governement school waar wij de volgende 3 weken les zullen geven hebben we kort te zien gekregen. Lichte paniek bij ons beide, want we gaan les geven aan jongeren van grade 3. Nu maar hopen dat hun Engels niet beter is als dat van ons. ;-) Helaas hebben we het weeshuis waar we ook zullen gaan helpen nog niet gezien.

In de namiddag kregen we een korte les Nepali, gevolgd door een workshop henna. Ook werden we gekleed in een sari (lees: helemaal in een doek gedraaid). Tegen 21u begon het te regenen en sindsdien is het nog niet gestopt (het is nu 7u45, de dag  later).

Deze morgend waren we al om 5u40 uit te veren voor ee les yoga die minder voortstelde dan verwacht. Er was veel te veel volk en veel te weinig plaats. Vorr de rest is hier alles dik in orde.

Ook willen we nog even zeggen; Gelukkge verjaardag Gert.

Groetjes Nele en Sietse

PS: we leerden ook al een nieuw woord van onze Nederlandse vriendin namelijk 'inkakken' wat wil zeggen dat ge uwe klop krijgt. ;-)

1. Tante Nancy:
    9 juli 2014
    Het lijkt of de regentijd hier in België ook in de zomer valt! We zitten aan zee en non-stop regen. Fijn dat jullie al enkele Belgische "lotgenoten" ontmoetten. Nog heel veel plezier & succes ginds - neem je tijd om verder te "vertrutten" :-).