Dag 1

7 juli 2014 - Kathmandu, Nepal

Na een lange en vermoeiende reisdag zijn we toch veilig aangekomen in Kathmandu.

In eerste instantie dachten we: 'HELP!' Ondanks ons gebrekkig Engels, hebben we toch onze weg gevonden.

Op de vlucht van Abu Dhabi zagen we twee meisjes die ook nog wel eens vrijwilligerswerk zouden kunnen gaan doen. En wat toen we onze taxi naar het vrijwilligershuis gevonden hadden? Inderdaad, de twee Belgische meisjes stonden daar ook (wat we toch een opluchting vonden). Het verkeer was enorm chaotisch, maar eens heel aangekomen te zijn bleken zij ook onze kamergenoten te zijn! Alle andere vrijwilligers vallen ook super goed mee! Enkel de Ieren verstaan we niet zo goed, maar dat komt misschien nog ;).

Het avondeten was lekker en we hebben tot nu toe nog geen regen gehad. Tot en met zaterdag hebben we een inleefweek in de cultuur: yoga, dansen, henna,...En op zondag beginnen we met les geven in een governement school.

We houden jullie op de hoogte.

Kusjes Sietse en Nele

1. Patrick en Pascale:
    7 juli 2014
    Toi toi toi,
    Maak er een super ervaring van
    Groetjes ppkd
  2. Lieve lodts:
    7 juli 2014
    Doe dat goed ginder en veel leer genot van het leven ginder
  3. Jan:
    8 juli 2014
    Veel plezier! Hopelijk is het daar goed weer, want hier giet het maar hoor!x
  4. Katrijn Ceustermans:
    8 juli 2014
    Hé Sietse, Neem zoveel mogelijk in je op, de geuren, de kleuren, alles, maak er een onvergetelijke ervaring van! knuf Katrijn
  5. Christine en Jan:
    9 juli 2014
    Dag Nele en Sietse. Het toekomen is bij jullie al beter verlopen dan bij Sien. Siens koffer is pas na 5 dagen toegekomen en de eerste dag regende het ... in Tanzania! Maar ondertussen is alles in orde en zijn ze aan de slag in het weeshuis. Ik ben benieuwd naar hun en jullie verhalen. Het moet een ongelooflijke ervaring zijn. ... Geniet ervan!
    En bedankt dat we mogen meegenieten via jullie blog.
    Groetjes Christine en Jan
  6. Didier:
    9 juli 2014
    Om die Ieren te verstaan, moet je enkel Pints Guinness drinken, dan gaat dat als vanzelf
    Niet te veel, want dan versta je jezelf ook niet meer :-)